نسخه چاپی

دكتر حسن لاسجردي:

علمای قم در برابر "طرح دولت وحدت ملی" راهكار ارائه دهند

عکس خبري -علماي قم در برابر "طرح دولت وحدت ملي" راهکار ارائه دهند

علمای قم می‌بایست با اجماع نظر یكدیگر، در برابر تفكر "طرح وحدت ملی" رویكرد جدیدی را مطرح كنند و از این راه به مقابله سیاسی با طرح پیشنهادی بپردازند.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه گفت: علماي قم مي‌بايست با اجماع نظر يکديگر، در برابر تفکر "طرح وحدت ملي" رويکرد جديدي را مطرح کنند و از اين راه به مقابله سياسي با طرح پيشنهادي بپردازند.
حسن لاسجردي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در واکنش به انتقاد برخي افراد نسبت به مخالفين طرح "دولت وحدت ملي" اظهار داشت: اين مسئله درجايگاه خود قابل نقد و بررسي است و علماي قم مي‌بايست با اجماع نظر يکديگر، در برابر اين تفکر رويکرد جديدي را مطرح کنند و از اين راه به مقابله سياسي با طرح پيشنهادي بپردازند.
وي با اشاره به اينکه نفي و طرد يک انديشه بدون حضور صاحب انديشه ره به جايي نخواهد برد، گفت: بهترين مدل براي پاسخگويي طرح مذکور و اقناء افکار عمومي ارائه يک راه حل مناسبتر است که راه گشا باشد.
لاسجردي تصريح کرد: در حال حاضر به جهت مجموعه فشارها و مشکلات موجود اقتصادي، سياسي گفتمان" وحدت دولت ملي" از سوي برخي افراد مطرح شده است که به طور طبيعي مخالفين و موافقان خاص خود را دارد.

۱۳۹۱/۹/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...